FAQ Zwroty

Każdy artykuł można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

1. By zwrócić artykuły skorzystaj z Portalu Zwrotu na stronie: emp-shop.pl/retoure

2. Wydrukuj wygenerowany w Portalu Zwrotów Formularz Zwrotu i umieść go w przesyłce z odsyłanymi artykułami. Bez niego nie będziemy w stanie przetworzyć Twojego zwrotu.

3. Wyślij artykuły w dowolny wygodny dla Ciebie sposób.

Wyślij paczkę na adres:

EMP Polska

Obsługa Zwrotów

Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 11A

52-204 Wrocław

Zwracany artykuł należy zabezpieczyć w taki sposób, by uniknąć ryzyka uszkodzeń w transporcie (dotyczy to zarówno artykułu jak i oryginalnego opakowania, jeżeli artykuł w takim się znajduje - np. butów, biżuterii, mediów).

Uszkodzony artykuł możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania.
Odeślij artykuł z wydrukowanym Formularzem Zwrotu. Do przesyłki dołącz dokument z informacją o rodzaju i miejscu występowania wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy wpłaconą kwotę.

Możesz także wysłać nam wiadomość mailową z następującymi informacjami:
- numer klienta
- numer faktury lub numer zamówienia
- numer i nazwa artykułu
- krótki opis wady
- 2-3 zdjęcia wyraźnie pokazujące wadę artykułu

Sprawdzimy zdjęcia tak szybko, jak to będzie mozliwe i skontaktujemy się z Tobą mailowo.

Niestety nie ma możliwości wymiany artykułu na: nowy egzemplarz, ten sam artykuł w innym rozmiarze lub na inny artykuł.
Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy wpłaconą kwotę. Do zwrotu kwoty mogą być potrzebne dane rachunku bankowego.

Jeżeli chcesz otrzymać artykuł w innym rozmiarze lub inny artykuł, złóż nowe zamówienie.

Zawsze staramy się zwrócić pieniądze przy pomocy tej samej metody płatności, którą opłacone zostało zamówienie.

W przypadku karty kredytowej i PayPal zwrot wykonywany jest automatycznie na rachunek karty lub na konto PayPal.

W przypadku płatności przelewem i płatności za pobraniem niezbędne jest podanie danych rachunku potrzebnych do wykonania przelewu międzynarodowego (numer konta, nazwa banku, kod BIC/SWIFT).

Jeżeli w zamówieniu wykorzystany został kod vouchera, kredyt zostanie zwrócony i kod będzie można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu.

Po otrzymaniu zwrotu artykułu, wpłacona z tytułu zakupu kwota zostanie zwrócona na konto PayPal lub na rachunek karty kredytowej w ciągu około 3-5 dni roboczych.

W przypadku zamówień opłaconych za pomocą systemu Klarna kwota kredytu zostanie automatycznie przekazana do operatora systemu i otrzymasz zwrot od systemu Klarna.