Wysylka

Jaki jest koszt wysylki?

Koszty wysylki sa uzaleznione od wybranej metody platnosci. Standardowa oplata - przy platnosciach: przelewem bankowym, karta kredytowa i za posrednictwem systemu PayPal - wynosi 19,90 zl. Dodatkowa oplata przy platnosci za pobraniem wynosi 14,90 zl. Laczne koszty wysylki i platnosci wynosza wówczas 34,80 zl (19,9 + 14,9 zl)

Jak dostarczane jest moje zamówienie?
Wszystkie zamówienia wysylane sa z centralnego magazynu naszej firmy w Niemczech, za posrednictwem kurierów DHL. Standardowy czas potrzebny na dostarczenie paczki do klienta to okolo 3 dni robocze.

Jaki jest czas realizacji zamówienia? Jezeli towar jest dostepny w magazynie, to po zaksiegowaniu wplaty zamówione artykuly sa niezwlocznie wysylane do klienta (z reguly nastepuje to w kolejnym dniu roboczym po zaksiegowaniu wplaty).

  • Jezeli wybrana zostala platnosc PayPal lub karta kredytowa platnosc jest ksiegowana natychmiast po jej wykonaniu. Paczka opuszcza wiec magazyn najczesciej w nastepnym dniu roboczym po zlozeniu zamówienia.
  • Jezeli wybrana zostala platnosc za pobraniem, klient placi kurierowi. Paczka opuszcza wiec magazyn najczesciej w nastepnym dniu roboczym po zlozeniu zamówienia.
  • Jezeli wybrana zostala platnosc przelewem bankowym, wplata jest ksiegowana z reguly po 2 dniach roboczych od wykonania przelewu (wplata klienta trafia na rachunek w banku polskim, a nastepnie przelewana jest na rachunek centrali EMP w Niemczech). Paczka opuszcza wiec magazyn najczesciej w nastepnym dniu roboczym po zaksiegowaniu, a wiec po 2 lub 3 dniach roboczych od zlozenia zamówienia.

Dostarczenie paczki przez kuriera (wysylka prowadzona jest z magazynu w Niemczech) to okolo 3 dni robocze. Od zamówienia do otrzymania paczki - w zaleznosci od wybranej metody platnosci - powinny minac wiec 4 lub 5 dni robocze (okolo tygodnia). Jezeli zamówiony towar nie jest dostepny w magazynie - np. przy przedsprzedazy - zamówione artykuly sa wysylane niezwlocznie po tym, gdy beda dostepne w magazynie.

WAZNE:
W przypadku artykulów, które nie sa dostepne w magazynie, informacja o planowanej dostepnosci zawsze opiera sie na deklaracji dostawcy, ze we wskazanym dniu artykul zostanie dostarczony do naszego magazynu.

Jezeli zdarzy sie, ze dostawca - mimo zaplanowanej i potwierdzonej wczesniej dostawy - nie dostarczy nam artykulu i dostepnosc sie opóznia, natychmiast informujemy o tym klienta. Klient w kazdej chwili moze zdecydowac, czy chce:

  • oczekiwac na realizacje zamówienia w nowym, wskazanym terminie
  • wymienic niedostepny artykul na inny, dostepny w magazynie
  • usunac brakujacy artykul z zamówienia lub anulowac cale zamówienie i zazyczyc sobie zwrotu wplaconej kwoty