Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie i innych technologii, które zbiorczo nazywane są „plikami cookie”. Technologie te pozwalają nam zbierać informacje o: użytkownikach, ich zachowaniu i ich urządzeniach. Niektóre pliki cookie są umieszczane przez nas, a niektóre pochodzą od naszych partnerów. Zarówno my, jak i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie w celu: zapewnienia niezawodności i bezpieczeństwa naszej witryny internetowej, ulepszania i personalizowania Twoich zakupów, przeprowadzania analiz oraz w celach marketingowych (np. do personalizacji reklam) na naszej stronie internetowej, w mediach społecznościowych i na stronach internetowych osób trzecich. Jeżeli dane są przesyłane do USA, są udostępniane wyłącznie partnerom, którzy podlegają decyzji o adekwatności zgodnie z obowiązującym prawem UE i są odpowiednio certyfikowani. Klikając “Zgadzam się”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie przez nas i naszych partnerów. Możesz także - klikając “Nie zgadzam się” - nie wyrazić na to zgody. W takim wypadku użyte będą tylko niezbędne pliki cookie. Jeżeli chcesz dostosować swoje indywidualne preferencje, kliknij “Wskaż ustawienia”. Masz także prawo odwołać lub zmienić swoją zgodę w dowolnym momencie w Ustawienia Plików Cookie. By uzyskać więcej informacji na temat ochrony danych, przejdź do Polityka prywatności.
Twoja przegladarka nie akceptuje plików cookie.
Włącz tę funkcję lub sprawdź, czy nie jest blokowana przez inny program
Mikael Åkerfeldt, Peter Tägtgren, Nick Holmes - jeżeli przez skład zespołu przewinęli się trzej wokaliści takiego formatu, to bez wątpienia oznacza to, że mamy do czynienia z przedsięwzięciem nietuzinkowym.
A gdy dodamy do tego fakt, że wśród muzyków zaangażowanych w powstanie płyt Bloodbath byli lub są m.in.: Dan Swanö (m.in.: ex-Edge Of Sanity, Nightingale, Witherscape), Martin Axenrot (Opeth) czy Anders "Blakkheim" Nyström (Katatonia, ex-Bewitched, ex-Diabolical Masquerade) to jasnym staje się, że do czynienia mieć będziemy z rzeczami co najmniej godnymi uwagi.
Tak też jest w istocie. Bo projekt powołany do życia w 1998 roku, przez grupkę kumpli, projekt stęsknili się za czasami swojej młodości, stał się jednym z najwspanialszych hołdów, jakich doczekali się: Entombed, Autopsy, Morbid Angel i inni wielcy śmierć metalu.
"Resurrection Through Carnage" i "Nightmares Made Flesh" z całą mocą pokazały, że w żyłach starych wyjadaczy wciąż płynie wysokojakościowa szwedzka stal. "The Fathomless Mastery" udowodnił, że wciąż można robić wrażenia przywołując ducha The Ancient Ones, by złożyć im hołd na ołtarzach szaleństwa.
"Grand Morbid Funeral" - surowo brzmiący, korzenny, opresyjny - zamyka usta wszystkim powatpiewającym w to czy w ćwierć wieku po eksplozji death metalowej zarazy wciąż można tworzyć w tym gatunku rzeczy tchnące autentyzmem. Podobnie rzecz ma się z wydanym w 2018 r. "The Arrow of Satan Draws Near".
Jeżeli stawiacie na piedestale "Left Hand Path", "Like An Ever Flowing Stream", "Mental Funeral", "Leprosy" i "Covenant" to krwawa kąpiel serwowana przez Bloodbath będzie czystą przyjemnością. Total Death Exhumed!