Klikając "Zgadzam się" zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie na naszej stronie internetowej, w mediach społecznościowych i na stronach naszych partnerów w celu doskonalenia i personalizacji naszego sklepu oraz dla celów analitycznych i marketingowych. Możesz także wybrać opcję Nie zgadzam się - w tym wypadku używać będziemy jedynie niezbędnych plików cookie. Klikając "Wskaż ustawienia" możesz ustawić swoje preferencje dotyczące plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie i wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie na stronie: Polityka dotycząca plików „cookie”. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Polityka prywatności
Przy pomocy tego narzędzia możesz wybrać i wyłączyć narzędzia śledzące i analityczne używane na tej stronie.
Twoja przegladarka nie akceptuje plików cookie.
Włącz tę funkcję lub sprawdź, czy nie jest blokowana przez inny program
Liv Kristine i Alex Krull - norwesko-niemieckie, muzyczne małżeństwo to tandem przez wiele lat stojący za formacją, której początki datują się na rok 2003. Właśnie wtedy Alex z kompanami z Atrocity postanowił akompaniować, chwilowo bezrobotnej, obdarzonej czarującym głosem małżonce, która właśnie rozstała się z popularną w latach 90. formacją Theatre of Tragedy.
Doświadczeni muzycy i utalentowana wokalistka - to nie mogło się nie udać. Leaves' Eyes - bo tak ochrzczona została nowa, rodzinna formacja - już na debiutanckim "Lovelorn" zakradła się do serc wyczulonych na natchnione dźwięki symphonic-gothic metalu.
"Vinland Saga" podniósł poprzeczkę jeszcze wyżej. Zespół dotrał z koncertami do ponad 30 krajów, a na festiwalowych scenach elementem scenografii stał się wikiński drakkar.
"Njord" nagrany z pomocą Lingua Mortis Orchestra dyrekcją Viktora Smoslkiego i "Meredaed" - na którym gościnnie wystąpiła siostra Liv, Carmen Elise Espenas oraz przede wszystkim "Symphoniec of the Night" udowodniły, że anielsko zawodzące dziewczę z Theatre of Tragedy rozwinęło skrzydła i dziś pewna swych możliwości Liv świetnie wypada zarówno w żywiołowych utworach (w których jej trel skontrastowany jej z growlem Alexa), utworach, w których pobrzmiewają folkowe nutki o celtyckiej proweniencji, jak i kompozycjach nawiązujących do muzyki klasycznej.