FAQ Dostawa
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Sprawdź, czy nie masz do czynienia z jedną z poniższych sytuacji:
- Zamówienie zostało podzielone na więcej niż jedną wysyłkę. Sprawdź fakturę do zamówienia. Jeżeli nie ma niej linii z brakującym artykułem, może oznaczać to, że zostanie dosłany w osobnej przesyłce..
- Artykuł okazł się niedostępny (np. na etapie magazynowym). Sprawdź skrzynkę mailową (w tym folder spam), by sprawdzić, czy nie otrzymałeś informacji od nas.
Jeżeli przesyłka dotarła uszkodzona, skontaktuj się z przewoźnikiem w celu sporządzenia Protokołu Szkody.
Jeżeli w przesyłce znajdował się inny, niezamówiony przez Ciebie artykuł, zwróć do za pośrednictwem portalu zwrotów.
Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie miała miejsca, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czata Iub mailowo na adres: kontakt@emp-shop.pl. W wiadomości podaj: numer zamówienia i numer brakującego artykułu.
Jeżeli wszystkie artykuły z Twojego zamówienia są dostępne w magazynie i zamówienie zostało opłacone inaczej niż przelewem bankowym, przewidywana data dostawy wskazana na stronie sklepu powinna wskazywać doręczenie w ciągi 3-5 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem do tego wskazanego m.in. w koszyku zakupowym terminu należy dodać czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty (do 3 dni roboczych).
Zwykla zamówienia docierają w tym wskazanym na stronie terminie, ale mogą dotrzeć też przed nim lub po nim (np. wtedy, gdy kolejka w magazynie jest dłuższa niż zwykle lub na etapie magazynowym pojawiają się problemy z dostępnością artykułu, które skutkują wydłużeniem czasu wysyłki).
Gdy przesyłka zostanie przekazana przewoźnikowi, otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do śledzenia przesyłki.
Wybierając tę opcję dostawy zgadzasz się na to, że DHL dostarczy przesyłkę bezpośrednio do wybranego przez siebie punktu odbioru w pobliżu adresu wskazanego w czasie realizacji zamówienia. Otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS (na podany w czasie realizacji zamówienia numer telefonu) z informacją o miejscu odbioru swojej przesyłki.
Możliwość zmiany adresów do wysyłki oraz do faktury istnieje tylko w przypadku nieopłaconego zamówienia z wybraną metodą płatności przelewem bankowym.
Z powodu szybkości działania systemu logistycznego zamówienia są natychmiast po złożeniu kierowane do pakowania/wysyłki. Oznacza to, że nie ma możliwości wprowadzenia w nich żadnych zmian. W tym zmiany adresów.
Ewentualna zmiana adresu dostawy lub przekierowanie przesyłki wymagająjuż działania ze strony odbiorcy.
Gdy na stronie śledzącej widnieje informacja, że przesyłka jest w Polsce możnai skontaktować się z infolinią krajową DHL - telefon: 42 634 53 45 – i po połączeniu z konsultantem, przekazać dyspozycję doręczenia do punktu odbioru czy też prośbę odnośnie doręczenia lub uzyskać informację o statusie paczki.
Możesz wskazać dowolny adres dostawy dla Twojego zamówienia.
W zakładce "Książka adresowa" w koncie klienta możesz: dodawać, edytować i usuwać adresy doręczenia.
Koszty wysyłki zamówienia - bez względu na jego wartość i gabaryt - to 19,90 zł.
Niestety w naszym sklepie nie ma możliwości łączenia zamówień. Wynika to m.in. ze skali i sposobu działania niemal w pełni zautomatyzowanego magazynu EMP, który każdego dnia realizuje wysyłkę dziesiątek tysięcy zamówień do wielu krajów.
Skontaktuj się z naszą obsług a klienta za pośrednictwem czata dostępnego na stronie sklepu lub mailowo (na adres: kontakt@emp-shop.pl).
W wiadomości powinny znaleźć się następujące informacje:
- numer klienta
- numer zamówienia
- numer i nazwa artykułu
- krótki opis wady
- 2-3 zdjęcia wyraźnie pokazujące wadę artykułu
Sprawdzimy zdjęcia tak szybko, jak to będzie mozliwe i skontaktujemy się z Tobą.
Uszkodzony artykuł możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania.
Odeślij artykuł z wydrukowanym Formularzem Zwrotu. Do przesyłki dołącz dokument z informacją o rodzaju i miejscu występowania wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy wpłaconą kwotę.
Odeślij otrzymany artykuł lub artykuły wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu. Formularz należy wygenerować i wydrukować po zarejestrowaniu zwrotu w Portalu zwrotów na stronie: emp-shop.pl/retoure.
Przy rejestracji zwrotu podaj kod zwrotu: błąd w dostawie, a na formularzu opisz krótko na czym polega błąd w dostawie
Adres do wysyłki zwracanego artykułu to:
EMP Polska Obsługa Zwrotów
Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 11A
52-204 Wrocław
Po weryfikacji zwrotu, koszt wysyłki zwrotu standardową przesyłką rejestrowaną (np. paczka pocztowa, przesyłka InPost) bez usług dodatkowych (np. deklaracja wartości, ubezpieczenie, itp.) zostanie zwrócony na wskazany rachunek bankowy.
Po otrzymaniu zwrotu, zwrócimy wpłaconą kwotę z użyciem oryginalnie użytej formy płatności.
Przyczyny takiej sytuacji mogą być różne:
- Uszkodzenie paczki w transporcie
- Błędny lub niepełny adres dostawy
- Odmowa przyjęcia paczki przez odbiorcę
- Nieodebranie przesyłki z punktu odbioru w określonym czasie
Rozumiemy, że ta sytuacja może być frustrująca. Dlatego też, gdy zamówienie wróći do naszego magazynu - niestety taki powrót może trwać nawet 4-5 tygodni (nie mamy wpływu na to, jak szybko przesyłka wróci do nadawcy), niezwłocznie zwrócimy wpłaconą kwotę.
Jeżeli wciąż chcesz otrzymać artykuły, możesz złożyć nowe zamówienie w dowolnym momencie. Niestety nie ma możliwości ponownej wysyłki tego samego zamówienia.
Sprawdź dokładnie wprowadzone dane adresowe pod kątem ich poprawności.