FAQ Zamówienia

W naszym sklepie internetowym możesz składać zamówienia przez 24 godziny/7 dni w tygodniu.

Istnieje także możliwość zamówienia telefonicznego. Takie zamówienie można złożyć za pośrednictwem naszej infolinii (w godzinach jej pracy - od poniedziałku do piątku od 9 do 17).

Przy zamówieniu telefonicznym dostepne są jedynie: płatność przelewem bankowym lub płatność za pobraniem. Nie ma też możliwości skorzystania z voucherów promocyjnych i rabatów wynikających z promocji czasowych dostępnych na stronie sklepu.

Status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce "Zamówienia" w koncie klienta.

Jeżeli zamówienie zostało złożone bez rejestracji, niestety nie ma takiej możliwości.

W obu przypadkach otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem wysyłki zamówienia.

Z przyczyn technicznych możliwe jest jedynie anulowanie: nieopłaconego zamówienia z wybraną metodę płatności z góry (przelew bankowy).

W przypadku metod płatności innych niż przelew bankowy nie ma możliwości anulowania zamówienia, które jest skierowane do wysyłki. W takiej sytuacji możesz nie odebrać przesyłki lub odesłać zamówione artykuły w ciagu 30 dni od otrzymania.

Wiele artykułów w naszym sklepie jest obmierzonych lub posiadamy informacje o wymiarach od producenta.

Jeżeli tak jest, to po kliknięciu w link „Wymiary artykułu i tabela rozmiarów” (znajduje się on pod ikonkami z nazwami rozmiarów, po prawej stronie obok zdjęcia artykułu), pojawia się pop-up (wyskakujące okienko) ze schematycznym rysunkiem z zaznaczonymi czerwonymi strzałkami wymiarami artykułu i tabelką z wartościami w centymetrach (błąd pomiaru nie powinien przekraczać 2 cm).

Są to jedyne informacje o wymiarach artykułu, którymi dysponujemy.

Jeżeli okienko się nie pojawia, oznacza to, że nie mamy informacji o danym artykule, a klient poprzez link „Ogólne informacje o rozmiarach” przekierowany jest na stronę przewodnika o charakterze ogólnym (https://www.emp-shop.pl/sizes/sizes-overview.html).

Możliwość zmiany zamówienia istnieje tylko w przypadku nieopłaconego zamówienia z wybraną metodą płatności przelewem bankowym.

Z powodu sposobu i szybkości działania systemu logistycznego zamówienia opłacone w inny sposób są kierowane do pakowania/wysyłki natychmiast po ich złożeniu. Oznacza to, że nie ma możliwości wprowadzenia w nich żadnych zmian. 

Informacja o dostępności każdego artykułu znajduje się na stronie artykułu.  Widnieje po prawej stronie obok zdjęcia, a w przypadku artykułów dostępnych w większej liczbie rozmiarów – czyli np. odzieży i butów - pojawia się ona po kliknięciu w ikonkę z nazwą rozmiaru, co jest niezbędne, by dodać artykuł do koszyka.

Jeżeli brzmi ona „Dostępny w magazynie” oznacza to, że artykuł jest dostępny do wysyłki od ręki. Każda inna informacja to informacja o przewidywanym terminie dostępności artykułu w naszym magazynie.

Informacja o dostępności artykułów niedostępnych aktualnie w magazynie - widniejąca na stronie artykułu oraz w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia - to informacja o dacie przewidywanej, a nie gwarantowanej. Dzieje się tak dlatego, że nie możemy wykluczyć, że z przyczyn leżących po stronie dostawcy, termin dostępności artykułu nie ulegnie zmianie.