FAQ Zamówienia
Odeślij otrzymany artykuł lub artykuły wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu. Formularz należy wygenerować i wydrukować po zarejestrowaniu zwrotu w Portalu Zwrotów.
Przy rejestracji zwrotu podaj kod zwrotu: błąd w dostawie, a na formularzu opisz krótko na czym polega błąd w dostawie
Adres do wysyłki zwracanego artykułu to:
EMP Polska Obsługa Zwrotów
Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 11A
52-204 Wrocław
Po weryfikacji zwrotu, koszt wysyłki zwrotu standardową przesyłką rejestrowaną (np. paczka pocztowa, przesyłka InPost) bez usług dodatkowych (np. deklaracja wartości, ubezpieczenie, itp.) zostanie zwrócony na wskazany rachunek bankowy.
Po otrzymaniu zwrotu, zwrócimy wpłaconą kwotę z użyciem oryginalnie użytej formy płatności.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Sprawdź, czy nie masz do czynienia z jedną z poniższych sytuacji:
- Zamówienie zostało podzielone na więcej niż jedną wysyłkę. Sprawdź fakturę do zamówienia. Jeżeli nie ma niej pozycji z brakującym artykułem, może oznaczać to, że zostanie on dosłany w osobnej przesyłce..
- Artykuł okazał się niedostępny (np. na etapie magazynowym). Sprawdź skrzynkę mailową (w tym folder spam), by sprawdzić, czy nie otrzymałeś informacji od nas.
Jeżeli przesyłka dotarła uszkodzona, skontaktuj się z przewoźnikiem w celu sporządzenia Protokołu Szkody.
Jeżeli w przesyłce znajdował się inny, niezamówiony przez Ciebie artykuł, zwróć go za pośrednictwem portalu zwrotów.
Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie miała miejsca, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czata Iub mailowo na adres: kontakt@emp-shop.pl. W wiadomości podaj: numer zamówienia i numer brakującego artykułu.
Akceptujrmy jedynie zamówienia złożone na stronie sklepu. Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta: mailowo lub za pośrednictwem czata na stronie sklepu.
Wszystkie zamówienia złożone jako zalogowany klient znajdziesz w zakładce "Zamówienia" w Twoim koncie klienta.
Jeżeli na potwirdzeniu zamówienia (otrzymanym w drugiej wiadomości mailowej wysłanej przez sklep po złożeniu przez Ciebie zamówienia) widnieje informacja, że wszystkie artykuły są dostępne w magazynie i wybrana została płatność inna niż tradycyjny przelew bankowy, zamówienie powinno opuścić magazyn w ciągu około 24-48 godzin od złożenia zamóienia. DHL zwykle potrzebnuje około 3-5 dni roboczych na dostarczenie przesyłki
Prosimy pamiętaj jednak, że w niektórych rzadkich przypadkach - np. w okresie wzmożonego obciążenia w magazynie lub w przypadku problemu z dostępnością artykułu w magazynie - czas ten może być dłuższy, a wysyłka zamówienia może trwać dłużej.
Gdy tylko zamówienie zostaje przekazane przewoźnikowi, wysyłamy wiadomość mailową z potwierdzeniem wysyłki.
Jeżeli masz jakiekolwiekj pytania o aktualny status zamówienia/przesyłki skontaktuj się z nami za pośrednictwem czata dostępnego na stronie sklepu.
Z przyczyn technicznych możliwe jest jedynie anulowanie: nieopłaconego zamówienia z wybraną metodę płatności z góry (przelew bankowy).
W przypadku metod płatności innych niż przelew bankowy nie ma możliwości anulowania zamówienia, które jest skierowane do wysyłki. W takiej sytuacji możesz nie odebrać przesyłki lub odesłać zamówione artykuły w ciagu 30 dni od otrzymania.
RCD (RRP) to rekomendowana lub sugerowana cena detaliczna - ustalona przez producenta - którą konsument powinien zapłacić za dany artykuł.
Przyczyny tej sytuacji mogą być różne:
- Sprawdż, czy nie otrzymałeś wiadomości mailowej (sprawdź folder spam) z informacją o tym, że artykuł(y) nie jest dostępny.
- Możliwe jest także to, że pojawił się problem z zaksięgowaniem płatności.
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem czata na stronie sklepu lub mailowo. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.