FAQ Dostawa

W przypadku standardowej dostawy przesyłka powinna zostać dostarczona w ciągu 3-5 dni roboczych. Dokładny status zamówienia możesz sprawdzić w swoim koncie klienta w zakładce „Zamówienia”.

Niektóre z naszych produktów (np. buty, galanteria skórzana) są wysyłane z magazynów zewnętrznych. Możesz więc otrzymać więcej niż jedną paczkę w ramach tego samego zamówienia.

Pamiętaj, że zamówienia składane bez rejestracji (jako gość) nie są zapisywane w koncie klienta.

Możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce "Zamówienia" w koncie klienta. Jeżeli zamówienie zostało złożone bez rejestracji, niestety nie ma takiej mozliwości. W obu przypadkach otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem wysyłki.

W takim przypadku zamówienie zostało prawdopodobnie wysłane jako list. To oznacza, że nie ma możliwości śledzenia przesyłki.

Jeżeli zamówienie nie dotrze do Ciebie w ciagu 14 dni, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Możliwość zmiany  adresów do wysyłki oraz do faktury istnieje tylko w przypadku nieopłaconego zamówienia z wybraną metodą płatności przelewem bankowym.

Z powodu szybkości działania systemu logistycznego zamówienia są natychmiast po złożeniu kierowane do pakowania/wysyłki. Oznacza to, że nie ma możliwości wprowadzenia w nich żadnych zmian.  W tym zmiany adresów.

Możesz wskazać dowolny adres dostawy dla Twojego zamówienia.

W zakładce "Książka adresowa" w koncie klienta możesz: dodawać, edytować i usuwać adresy doręczenia.

Nasze zamówienia wysyłane są za pośrednictwem DHL lub Deutsche Post

Jeżeli towar jest dostępny w magazynie, po zaksięgowaniu wpłaty zamówione artykuły są niezwłocznie wysyłane do klienta (z reguły następuje to w kolejnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty).

Jeżeli wybrana została płatność PayPal lub kartą kredytową płatność jest księgowana natychmiast po jej wykonaniu. Paczka opuszcza więc magazyn najczęściej w następnym dniu roboczym po złozeniu zamówienia.


Jeżeli wybrana została płatność pobraniowa, klient płaci kurierowi przy odbiorze zamówienia. Paczka opuszcza więc magazyn najczęściej w następnym dniu roboczym po złozeniu zamówienia.

Jeżeli wybrana została płatność przelewem bankowym, wpłata jest księgowana w czasie od 1 do 3 dni roboczych od wykonania przelewu (wpłata klienta trafia na rachunek w banku polskim, a następnie przelewana jest na rachunek centrali EMP w Niemczech). Paczka opuszcza więc magazyn najczęśćciej w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu, a wiec zwykle po 2 lub 3 dniach roboczych od złożenia zamówienia.

Dostarczenie paczki przez kuriera (wysyłka prowadzona jest z magazynu w Niemczech) to około 3 dni robocze.

Od zamówienia do otrzymania paczki - w zależności od wybranej metody płatności - powinny minąć więc 4 lub 5 dni robocze (około tygodnia).

Jeżeli zamówiony towar nie jest dostępny w magazynie - np. przy przedsprzedazy - zamówione artykuły są wysyłane niezwłocznie po tym, gdy będą dostępne w magazynie.

WAŻNE:

W przypadku artykułów, które nie są dostepne w magazynie, informacja o planowanej dostępności zawsze opiera się na deklaracji dostawcy, żee we wskazanym terminie artykuł zostanie dostarczony do naszego magazynu.

Jeżeli zdarzy się, że dostawca - mimo zaplanowanej i potwierdzonej wcześniej dostawy - nie dostarczy nam artykułu i dostępność się opóźnia, informujemy o tym klienta, który w każdej chwili może zdecydować, czy chce:

- oczekiwać na realizacje zamówienia w nowym, wskazanym terminie
- usunąć brakujący artykuł z zamówienia
- anulować zamówienie