FAQ Zwroty
Każdy artykuł można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
1. By zwrócić artykuły skorzystaj z Portalu Zwrotu na stronie: emp-shop.pl/retoure
2. Wydrukuj wygenerowany w Portalu Zwrotów Formularz Zwrotu i umieść go w przesyłce z odsyłanymi artykułami. Bez niego nie będziemy w stanie przetworzyć Twojego zwrotu.
3. Wyślij artykuły w dowolny wygodny dla Ciebie sposób.
Wyślij paczkę na adres:
EMP Polska
Obsługa Zwrotów
Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 11A
52-204 Wrocław
Zwracany artykuł należy zabezpieczyć w taki sposób, by uniknąć ryzyka uszkodzeń w transporcie (dotyczy to zarówno artykułu jak i oryginalnego opakowania, jeżeli artykuł w takim się znajduje - np. butów, biżuterii, mediów).
Uszkodzony artykuł możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania.
Odeślij artykuł z wydrukowanym Formularzem Zwrotu. Do przesyłki dołącz dokument z informacją o rodzaju i miejscu występowania wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy wpłaconą kwotę.
Możesz także wysłać nam wiadomość mailową z następującymi informacjami:
- numer klienta
- numer faktury lub numer zamówienia
- numer i nazwa artykułu
- krótki opis wady
- 2-3 zdjęcia wyraźnie pokazujące wadę artykułu
Sprawdzimy zdjęcia tak szybko, jak to będzie mozliwe i skontaktujemy się z Tobą mailowo.
Zawsze staramy się zwrócić pieniądze przy pomocy tej samej metody płatności, którą opłacone zostało zamówienie.
W przypadku karty kredytowej i PayPal zwrot wykonywany jest automatycznie na rachunek karty lub na konto PayPal.
W przypadku płatności przelewem i płatności za pobraniem niezbędne jest podanie danych rachunku potrzebnych do wykonania przelewu międzynarodowego (numer konta, nazwa banku, kod BIC/SWIFT).
Jeżeli w zamówieniu wykorzystany został kod vouchera, kredyt zostanie zwrócony i kod będzie można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu.