FAQ Zwroty

Uszkodzony artykuł możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania.
Odeślij artykuł z wypełnionym Formularzem Zwrotu. Na formularzu wskaż i opisz: rodzaj i miejsce występowania wady. Wskaż też swoje życzenie (wymiana na nowy egzemplarz, wymiana na inny artykuł, zwrot wpłaconej kwoty).

Możesz także wysłać nam wiadomość mailową z następującymi informacjami:
- numer klienta
- numer faktury lub numer zamówienia
- numer i nazwa artykułu
- krótki opis wady
- 2-3 zdjęcia wyraźnie pokazujące wadę artykułu

Sprawdzimy zdjęcia tak szybko, jak to będzie mozliwe i skontaktujemy się z Tobą mailowo.

Każdy artykuł można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

1. Formularz Zwrotu

By zwrócić artykuły, skorzystaj z Formularza Zwrotu, znajdującego się w paczce z zamówieniem.

2. Wypełnij formularz

Wypełnij formularz. Podaj: numer, nazwę i rozmiar artykułu, który chcesz zwrócić. Jeżeli chcesz dokonać wymiany na inny rozmiar lub inny artykuł, wskaż swoje życzenie na formularzu. Jeżeli nie masz formularza zwrotu, możesz podać swój numer klienta i informację o artykułach na kartce, którą dołączysz do przesyłki.

3. Dołącz formularz do paczki

Umieść wypełniony formularz zwrotu w paczce razem z odsyłanymi artykułami. Bez niego nie będziemy mogli przetworzyć Twojego zwrotu.

4. Wyślij artykuły w dowolny wygodny dla Ciebie sposób.

Wyślij paczkę na adres:

EMP Polska
Obsługa Zwrotów
Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 11A
52-204 Wrocław

Zwracany artykuł należy zabezpieczyć w taki sposób, by uniknąć ryzyka uszkodzeń w transporcie (dotyczy to zarówno artykułu jak i oryginalnego opakowania, jeżeli artykuł w takim się znajduje - np. butów, biżuterii, mediów).

Zgodnie z życzeniem - wskazanym na formularzu zwrotu - po otrzymaniu zwracanego artykułu (wraz z załączonym, wypełnionym Formularzem Zwrotu, który wysyłany jest w paczce z zamówieniem,  ewentualnie można ściągnąć go – a później wydrukować - ze strony sklepu, z zakładki Obsługa Zwrotów), np.:   

- wysyłamy artykuł w innym rozmiarze

- wysyłamy inny wybrany artykuł lub artykuły (jeżeli jest różnica w cenie, oczywiście albo jej część zwracamy albo klient dopłaca brakującą kwotę po otrzymaniu informacji o utworzeniu zamówienia wymiennego; przy wymianie na inny artykuł nie ma możliwości uwzględnienia kodu vouchera, z którego Klient skorzystał przy oryginalnym zamówieniu, artykuł wymienny może zostać wysłany tylko w aktualnej cenie sklepowej, bez uwzględnienia promocji obowiązujących przy zamówieniach online)

- zwracamy pieniądze (jeżeli życzeniem jest zwrot wpłaconej kwoty należy podać: numer konta, nazwę banku i kod SWIFT/BIC banku, zwrot następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego artykułu).

 

Jeżeli wybierzesz artykuł na wymianę, zostanie on wysłany za darmo.

Zawsze staramy się zwrócić pieniądze przy pomocy tej samej metody płatności, którą opłacone zostało zamówienie.

W przypadku karty kredytowej i PayPal zwrot wykonywany jest automatycznie na rachunek karty lub na konto PayPal.

W przypadku płatności przelewem i płatności za pobraniem niezbędne jest podanie danych rachunku potrzebnych do wykonania przelewu międzynarodowego (numer konta, nazwa banku, kod BIC/SWIFT).

Jeżeli w zamówieniu wykorzystany został kod vouchera, kredyt zostanie zwrócony i kod będzie można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu.

Zwrot powinien zostać wykonany w ciagu od 3 do 5 dni roboczych od momentu, w którym otrzymaliśmy zwrot artykułu. Jeżeli zwrot wpłaconej kwoty nie został wykonany, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta.