FAQ Zwroty
Skontaktuj się z naszą obsług a klienta za pośrednictwem czata dostępnego na stronie sklepu lub mailowo (na adres: kontakt@emp-shop.pl).
W wiadomości powinny znaleźć się następujące informacje:
- numer klienta
- numer zamówienia
- numer i nazwa artykułu
- krótki opis wady
- 2-3 zdjęcia wyraźnie pokazujące wadę artykułu
Sprawdzimy zdjęcia tak szybko, jak to będzie mozliwe i skontaktujemy się z Tobą mailowo.
Uszkodzony artykuł możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania.
Odeślij artykuł z wydrukowanym Formularzem Zwrotu. Do przesyłki dołącz dokument z informacją o rodzaju i miejscu występowania wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy wpłaconą kwotę.
Każdy artykuł można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
1. By zwrócić artykuły skorzystaj z Portalu Zwrotów na stronie: emp-shop.pl/retoure
2. Wydrukuj wygenerowany w Portalu Zwrotów Formularz Zwrotu i umieść go w przesyłce z odsyłanymi artykułami. Bez niego nie będziemy w stanie przetworzyć Twojego zwrotu.
3. Wyślij artykuły w dowolny wygodny dla Ciebie sposób.
Wyślij paczkę na adres:
EMP Polska
Obsługa Zwrotów
Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 11A
52-204 Wrocław
Zwracany artykuł należy zabezpieczyć w taki sposób, by uniknąć ryzyka uszkodzeń w transporcie (dotyczy to zarówno artykułu jak i oryginalnego opakowania, jeżeli artykuł w takim się znajduje - np. butów, biżuterii, mediów).
Wszystkie zwracane artykuły są sprawdzane w naszym centrum obsługi zwrotów. Jeżeli artykuł nosi ślady użytkowanie, jest uszkodzony lub z jakiegokolwiek innego powodu jest stan jest nie do zaakceptowania, zwrot może zostać nieuznany, a artykuł odesłany do Ciebie.
Uszkodzony artykuł możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania.
Odeślij artykuł z wydrukowanym Formularzem Zwrotu. Do przesyłki dołącz dokument z informacją o rodzaju i miejscu występowania wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy wpłaconą kwotę.
Możesz także wysłać nam wiadomość mailową z następującymi informacjami:
- numer klienta
- numer faktury lub numer zamówienia
- numer i nazwa artykułu
- krótki opis wady
- 2-3 zdjęcia wyraźnie pokazujące wadę artykułu
Sprawdzimy zdjęcia tak szybko, jak to będzie mozliwe i skontaktujemy się z Tobą mailowo.
Przyczyny mogą być różne.
Prosimy o zwrócenie uwagi na to, czy wszystkie dane zopstały wprowadzone zgodnie z instrukcją ze strony – np. kod pocztowy pisany bez myślnika u podany został kod BIC/SWIFT banku w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub pobraniowej.
Jeżeli wszystkie wprowadzone dane są zgodne z wymaganym formatem, a mimo to zwrot nie może zostać zarejestrowany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czata lub mailowo (kontakt@emp-shop.pl) i prześlij zrzut ekranu z widocznymi wprowadzonymi danymi i komunikatem o błędzie.
Niestety w naszym sklepie nie ma opcji wymiany.
Możliwy jest jedynie zwrot nieużywanego artykułu w ciągu 30 dni od otrzymania. PO jego otrzymaniu, automatycznie zwrócimy wpłąconą kwotę z użyciem oryginalnej metpdy płatności.
oKlient może zamówić artykuł w innym rozmiarze, w dowolnym momencie na stronie sklepu . Przy zakupie obowiązuje zawsze aktualna cena widniejąca na stronie sklepu i można skorzystać z aktualnie dostępnych promocji.
Zawsze staramy się zwrócić pieniądze przy pomocy tej samej metody płatności, którą opłacone zostało zamówienie.
W przypadku karty kredytowej i PayPal zwrot wykonywany jest automatycznie na rachunek karty lub na konto PayPal.
W przypadku płatności przelewem i płatności za pobraniem niezbędne jest podanie danych rachunku potrzebnych do wykonania przelewu międzynarodowego (numer konta, nazwa banku, kod BIC/SWIFT).
Jeżeli w zamówieniu wykorzystany został kod vouchera, kredyt zostanie zwrócony i kod będzie można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu.
Środki powinny zostać zwróćone w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu, w którym otrzymasz potwierdzenie uznania zwrotu.
Jeżeli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z naszą obsługą klienta za pośrednictwe czata lib mailowo (kontakt@emp-shop.pl).
Odeślij otrzymany artykuł wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu. Formularz należy wygenerować i wydrukować po zarejestrowaniu zwrotu w Portalu Zwrotów.
Przy rejestracji zwrotu podaj kod zwrotu: błąd w dostawie, a na formularzu opisz krótko na czym polega błąd w dostawie
Adres do wysyłki zwracanego artykułu to:
EMP Polska Obsługa Zwrotów
Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 11A
52-204 Wrocław
Po weryfikacji zwrotu, koszt wysyłki zwrotu standardową przesyłką rejestrowaną (np. paczka pocztowa, przesyłka InPost) bez usług dodatkowych (np. deklaracja wartości, ubezpieczenie, itp.) zostanie zwrócony na wskazany rachunek bankowy.
Po otrzymaniu zwrotu, zwrócimy wpłaconą kwotę z użyciem oryginalnie użytej formy płatności.
Tak. Gdy zwrot zostanie przyjętyy, otrzymasz mailową wiadomość z fakturą korygującą. Zwrot środków zostanie wykonany tak szybko, jak to możliwe (zwykle trwa to około 3-5 dni robocze).
Wszystkie zwracane artykuły są sprawdzane w naszym centrum obsługi zwrotów. Jeżeli artykuł nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony lub z jakiegokolwiek innego powodu jego stan jest nie do zaakceptowania, zwrot może zostać nieuznany, a artykuł odesłany do Ciebie.
Przyczyny takiej sytuacji mogą być różne:
- Uszkodzenie paczki w transporcie
- Błędny lub niepełny adres dostawy
- Odmowa przyjęcia paczki przez odbiorcę
- Nieodebranie przesyłki z punktu odbioru w określonym czasie
Rozumiemy, że ta sytuacja może być frustrująca. Dlatego też, gdy zamówienie wróći do naszego magazynu - niestety taki powrót może trwać nawet 4-5 tygodni (nie mamy wpływu na to, jak szybko przesyłka wróci do nadawcy), niezwłocznie zwrócimy wpłaconą kwotę.
Jeżeli wciąż chcesz otrzymać artykuły, możesz złożyć nowe zamówienie w dowolnym momencie. Niestety nie ma możliwości ponownej wysyłki tego samego zamówienia.
Sprawdź dokładnie wprowadzone dane adresowe pod kątem ich poprawności.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Sprawdź, czy nie masz do czynienia z jedną z poniższych sytuacji:
- Zamówienie zostało podzielone na więcej niż jedną wysyłkę. Sprawdź fakturę do zamówienia. Jeżeli nie ma niej linii z brakującym artykułem, może oznaczać to, że zostanie dosłany w osobnej przesyłce..
- Artykuł okazł się niedostępny (np. na etapie magazynowym). Sprawdź skrzynkę mailową (w tym folder spam), by sprawdzić, czy nie otrzymałeś informacji od nas.
Jeżeli przesyłka dotarła uszkodzona, skontaktuj się z przewoźnikiem w celu sporządzenia Protokołu Szkody.
Jeżeli w przesyłce znajdował się inny, niezamówiony przez Ciebie artykuł, zwróć do za pośrednictwem portalu zwrotów.
Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie miała miejsca, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czata Iub mailowo na adres: kontakt@emp-shop.pl. W wiadomości podaj: numer zamówienia i numer brakującego artykułu.