FAQ Płatności

Płatność za pobraniem
Jeżeli wybrana została płatność za pobraniem, płacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki. Pamiętaj, że z tą metoda płatności wiąże się dodatkowa opłata pobraniowa w wysokości 14,90 zł.

Przelew bankowy
Jeżeli wybrana została płatność przelewem bankowym, dane do przelewu znajdą się na stronie z podsumowaniem zamówienia. Otrzymasz je także w drugiej wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia. Wpłata jest księgowana z reguły po 2 dniach roboczych od wykonania przelewu (wpłata klienta trafia na rachunek w banku polskim, a następnie przelewana jest na rachunek centrali EMP w Niemczech). Paczka opuszcza więc magazyn najczęściej w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu, a więc po 2 lub 3 dniach roboczych od złożenia zamówienia.

Karta kredytowa
W naszym sklepie możesz zapłacić karta kredytową. Dane karty są szyfrowane i przekazywane za pośrednictwem SSL. To sprawia, że zachowane są najwyższe standardy bezpieczeństwa. Akceptujemy  karty MasterCard i Visa. By płatność mogła zostac przetworzona potrzebne są: 16-cyfrowy numer karty, data ważności karty i kod CVV2 (znajdujący się z tyłu karty).

Rachunek karty zostanie obciążony po tym, jak zamówienie opuści magazyn.

 

BLIK
BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz za zakupy w internecie. 

Nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja Twojego banku. 
W aplikacji swojego banki znajdziesz sześciocyfrowy kod BLIK, który wprowadzasz na stronie płatności w sklepie. Następnie zatwierdzasz transakcję PIN-em w aplikacji bankowej. Przy tej metodzie płatności możemy szybko zrealizować zamówienie – bez konieczności oczekiwania na zaksięgowanie środków - dzięki błyskawicznej informacji o otrzymanej płatności.

PayPal
W EMP dostępna jest płatność za pośrednictwem serwisu PayPal. By zapłacić, musisz zarejestrować się w systemie PayPal. Rejestracja jest darmowa.

Jak działa płatność za pośrednictwem PayPal?

PayPal to system płatności online, który pozwala na bezpieczne, szybkie i proste płatności w sklepach internetowych.
Bezpieczeństwo: Dane Twojego konta lub karty kredytowej są przechowywane jedynie w zasobach PayPal. Za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu w sieci, nie ma potrzeby przesyłania ich przez internet.

Prostota: Wystarczy kilka kliknięć, by dokonać płatności. A to dzięki temu, że płacisz przy pomocy danych konta lub karty kredytowej, które są zachowane w systemie PayPal. Nie musisz podawać ich za każdym razem.
Szybkość: Płatności PayPal szybko docierają na konto odbiorcy. Dzięki temu EMP może szybko zrealizować Twoje zamówienie.

Klarna
Elastyczne płatności Klarna. Zapłać za zamówienie już teraz - za pomocą karty lub do 30 dni.

Przelewy24
Szybkie przelewy online umożliwiają natychmiastowe przekazanie środków od klienta do sklepu, z pominięciem sesji międzybankowych. Kupujący loguje się do swojej bankowości elektronicznej, ale nie musi uzupełniać danych przelewu – formularz jest automatycznie wypełniony.

Operatorem procesu płatności jest Klarna Bank AB, który samodzielnie decyduje o tym, czy ta metoda płatności może zostać zaoferowana. Klarna przeprowadza swoje własne badanie zdolności kredytowej i podejmuje decyzję na podstawie swoich wewnętrznych kryteriów.

Ta metoda płatności jest oferowana w naszym sklepie we wspólpracy z operatorem płatności Klarna. Gdy zamówienie zostaje wysłane z naszego magazynu, otrzymasz wiadomość mailową z fakturą od Klarny.

Sprawdź, czy przelana kwota i tytuł przelewu zgadzają się z informacjami otrzymanymi na fakturze Klarna.

W razie jakichokolwiek pytań skonaktuj się z obsługą klienta serwisu Klarna.

Gdy otrzymamy i przetworzymy Twój zwrot, informacja o zwrocie zostanie przekazana do Klarny.

Niestety po złożeniu zamówienia nie  ma możliwości zmiany metody płatności. Zamówienia są natychmiast kierowane do wysyłki. Oznacza to, że nie ma możliwości edycji zamówienia.

Księgowanie tradycyjnego przelewu bankowego trwa zwykle od 1 do 3 dni roboczych (najczęściej są to dwa dni robocze). Po zaksięgowaniu wpłaty, zamówienie jest kierowane do realizacji i wysyłane tak szybko, jak to możliwe. By dowiedzieć się, czy Twoja wpłata została zaksięgowana, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Faktura zostanie wysłana mailowo w momencie wysyłki zamówienia z magazynu.