FAQ Koronawirus - Informacje

Zwroty są przetwarzane tak samo jak dotychczas. Możesz odesłać zwrot w ten sam sposób co zawsze. Informacje o zwrotach znajdziesz pod linkiem - https://www.emp-shop.pl/return-service.html

 

Twój zwrot zostanie przetworzony natychmiast po tym, gdy go otrzymamy. Zwrot wpłaconej kwoty zostanie wykonany tak szybko, jak to możliwe.

By zapewnić ciągłość dostaw oraz wysyłki zamówień, a jednocześnie zabezpieczyć bezpieczeństwo naszych pracowników, wprowadziliśmy specjalne procedury w obszarach związanych z: logistyką, dostawami i zakupami. To skutkuje tym, że czas potrzebny na wysyłkę zamówień jest obecnie dłuższy niż zwykle. Informacja o aktualnie przewidywanym terminie doręczenia widnieje na stronie każdego artykułu oraz na stronie z podsumowaniem zamówienia. Dziękujemy za zrozumienie w tej trudnej sytuacji.
Przekierowanie paczki jest możliwe, ale wymaga bezpośredniego kontaktu odbiorcy z firmą DHL. Gdy na stronie śledzącej - do której link znajdzuje się w wiadomości z potwierdzeniem wysyłki - widnieje informacja, że przesyłka jest w Polsce można skontaktować się z infolinią krajową DHL - telefon: 42 634 53 45 - i po połączeniu z konsultantem, przekazać dyspozycję czy też prośbę odnośnie doręczenia lub uzyskać informację o statusie paczki. Przed planowanym doręczeniem, firma DHL wysyła SMS i e-mail preawizacyjny. Za jego pośrednictwem można zmienić adres doręczenia, zmienić termin dostawy lub przekierować paczkę do jednego z punktów odbioru.
Nie. Zarazić możesz się tylko przez bezpośredni kontakt z zakażonym kurierem. Więcej informacji o tym, jakie zasady bezpieczeństwa wprowadzili przewoźnicy znajdziesz tutaj.
Zwroty są wykonywane tak, jak miało to miejsce do tej pory. Zwykle klient otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania przez nas zwrotu. Jeżeli to możliwe, peniądze zwracamy w ten sam sposób, w jaki je otrzymaliśmy. W przypadku płatności przelewem i płatności za pobraniem środki zwracane są na rachunek bankowy wskazany przez klienta.
W EMP robimy wszystko, by powstrzymać rozprzestrzenianie się koronawirusa. Większość naszych pracowników pracuje z domu. Nasz magazyn dostępny jest tylko dla wyspecjalizowanego personelu. Regularnie przeprowadzane są dezynfekcje oraz wprowadzone zostały restrykcyjne wymogi związane z zachowaniem higieny. Liczba zakażeń odnotowanych w regionie Emsland, w którym znajduje się nasz magazyn jest relatywnie niska.