FAQ Koronawirus - Informacje

Zwroty są przetwarzane tak samo jak dotychczas. Możesz odesłać zwrot w ten sam sposób co zawsze. Informacje o zwrotach znajdziesz pod linkiem - https://www.emp-shop.pl/return-service.html

 

Twój zwrot zostanie przetworzony natychmiast po tym, gdy go otrzymamy. Zwrot wpłaconej kwoty zostanie wykonany tak szybko, jak to możliwe.

Tak. Zamówienia są realizowane bez zmian. Dostarczamy zamówienia tak samo, jak do tej pory. Ze względu na aktualną sytuacją zalecamy jednak ograniczenie bezpośredniego kontaktu z kurierem.
Nie. Zamówienia są dostarczane w takim samym czasie co zwykle (od 3 do 5 dni roboczych od wysyłki magazynu).
By zapewnić ciągłość dostaw oraz wysyłki zamówień, a jednocześnie zabezpieczyć bezpieczeństwo naszych pracowników, wprowadziliśmy specjalne procedury w obszarach związanych z: logistyką, dostawami i zakupami. To skutkuje tym, że czas potrzebny na wysyłkę zamówień jest obecnie dłuższy niż zwykle. Informacja o aktualnie przewidywanym terminie doręczenia widnieje na stronie każdego artykułu oraz na stronie z podsumowaniem zamówienia. Dziękujemy za zrozumienie w tej trudnej sytuacji.
Przekierowanie paczki jest możliwe, ale wymaga bezpośredniego kontaktu odbiorcy z firmą DHL. Gdy na stronie śledzącej - do której link znajdzuje się w wiadomości z potwierdzeniem wysyłki - widnieje informacja, że przesyłka jest w Polsce można skontaktować się z infolinią krajową DHL - telefon: 42 634 53 45 - i po połączeniu z konsultantem, przekazać dyspozycję czy też prośbę odnośnie doręczenia lub uzyskać informację o statusie paczki. Przed planowanym doręczeniem, firma DHL wysyła SMS i e-mail preawizacyjny. Za jego pośrednictwem można zmienić adres doręczenia, zmienić termin dostawy lub przekierować paczkę do jednego z punktów odbioru.
Nie. Zarazić możesz się tylko przez bezpośredni kontakt z zakażonym kurierem. Więcej informacji o tym, jakie zasady bezpieczeństwa wprowadzili przewoźnicy znajdziesz tutaj.
Zwroty są wykonywane tak, jak miało to miejsce do tej pory. Zwykle klient otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania przez nas zwrotu. Jeżeli to możliwe, peniądze zwracamy w ten sam sposób, w jaki je otrzymaliśmy. W przypadku płatności przelewem i płatności za pobraniem środki zwracane są na rachunek bankowy wskazany przez klienta.
W EMP robimy wszystko, by powstrzymać rozprzestrzenianie się koronawirusa. Większość naszych pracowników pracuje z domu. Nasz magazyn dostępny jest tylko dla wyspecjalizowanego personelu. Regularnie przeprowadzane są dezynfekcje oraz wprowadzone zostały restrykcyjne wymogi związane z zachowaniem higieny. Liczba zakażeń odnotowanych w regionie Emsland, w którym znajduje się nasz magazyn jest relatywnie niska.