FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zapłacić w EMP?

Jak mogę zapłacić w EMP?


Naszym klientom oferujemy następujące metody płatności:

PayPal


Jeżeli wybrana została płatność PayPal płatność jest księgowana natychmiast po jej wykonaniu. Paczka opuszcza więc magazyn najczęściej w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.

karta kredytowa


Jeżeli wybrana została płatność kartą kredytową płatność jest księgowana natychmiast po jej wykonaniu. Paczka opuszcza więc magazyn najczęściej w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.

płatność za pobraniem


Jeżeli wybrana została płatność za pobraniem, klient płaci kurierowi. Paczka opuszcza więc magazyn najczęściej w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.

przelew bankowy


Jeżeli wybrana została płatność przelewem bankowym, wpłata jest księgowana z reguły po 2 dniach roboczych od wykonania przelewu (wpłata klienta trafia na rachunek w banku polskim, a następnie przelewana jest na rachunek centrali EMP w Niemczech). Paczka opuszcza więc magazyn najczęściej w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu, a więc po 2 lub 3 dniach roboczych od złożenia zamówienia.

Jak działa płatność za pośrednictwem PayPal?


PayPal to system płatności online, który pozwala na bezpieczne, szybkie i proste płatności w sklepach internetowych.
Bezpieczeństwo: Dane Twojego konta lub karty kredytowej są przechowywane jedynie w zasobach PayPal. Za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu w sieci, nie ma potrzeby przesyłania ich przez internet.
Prostota: Wystarczy kilka kliknięć, by dokonać płatności. A to dzięki temu, że płacisz przy pomocy danych konta lub karty kredytowej, które są zachowane w systemie PayPal. Nie musisz podawać ich za każdym razem.
Szybkość: Płatności PayPal szybko docierają na konto odbiorcy. Dzięki temu EMP może szybko zrealizować Twoje zamówienie.

Nie masz konta w PayPal?
Zarejestruj się w PayPal i płać za zakupy:

  • Utwórz konto PayPal na stronie www.paypal.pl
  • Wprowadź dane swojego konta bankowego lub karty kredytowej
  • Teraz możesz płacić z PayPal

Tak działa płatność z PayPal:


Krok 1:
Wybierz PayPal jako metodę płatności
Krok 2:
Sprawdź informacje o zamówieniu i kliknij "Przejdź do płatności".
Krok 3:
Zaloguj się w PayPal lub zarejestruj się, jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem.
Krok 4:
Sprawdź jeszcze raz informacje związane z płatnością oraz zamówieniem i kliknij "Zapłać teraz".
Krok 5:
Płatność skompletowana. Otrzymasz potwierdzenie od PayPal.
Krok 6:
Zamówienie zostało złożone.

Wysylka

Jaki jest koszt wysylki?

Koszty wysylki sa uzaleznione od wybranej metody platnosci. Standardowa oplata - przy platnosciach: przelewem bankowym, karta kredytowa i za posrednictwem systemu PayPal - wynosi 19,90 zl. Dodatkowa oplata przy platnosci za pobraniem wynosi 14,90 zl. Laczne koszty wysylki i platnosci wynosza wówczas 34,80 zl (19,9 + 14,9 zl)

Jak dostarczane jest moje zamówienie?
Wszystkie zamówienia wysylane sa z centralnego magazynu naszej firmy w Niemczech, za posrednictwem kurierów DHL. Standardowy czas potrzebny na dostarczenie paczki do klienta to okolo 3 dni robocze.

Jaki jest czas realizacji zamówienia? Jezeli towar jest dostepny w magazynie, to po zaksiegowaniu wplaty zamówione artykuly sa niezwlocznie wysylane do klienta (z reguly nastepuje to w kolejnym dniu roboczym po zaksiegowaniu wplaty).

  • Jezeli wybrana zostala platnosc PayPal lub karta kredytowa platnosc jest ksiegowana natychmiast po jej wykonaniu. Paczka opuszcza wiec magazyn najczesciej w nastepnym dniu roboczym po zlozeniu zamówienia.
  • Jezeli wybrana zostala platnosc za pobraniem, klient placi kurierowi. Paczka opuszcza wiec magazyn najczesciej w nastepnym dniu roboczym po zlozeniu zamówienia.
  • Jezeli wybrana zostala platnosc przelewem bankowym, wplata jest ksiegowana z reguly po 2 dniach roboczych od wykonania przelewu (wplata klienta trafia na rachunek w banku polskim, a nastepnie przelewana jest na rachunek centrali EMP w Niemczech). Paczka opuszcza wiec magazyn najczesciej w nastepnym dniu roboczym po zaksiegowaniu, a wiec po 2 lub 3 dniach roboczych od zlozenia zamówienia.

Dostarczenie paczki przez kuriera (wysylka prowadzona jest z magazynu w Niemczech) to okolo 3 dni robocze. Od zamówienia do otrzymania paczki - w zaleznosci od wybranej metody platnosci - powinny minac wiec 4 lub 5 dni robocze (okolo tygodnia). Jezeli zamówiony towar nie jest dostepny w magazynie - np. przy przedsprzedazy - zamówione artykuly sa wysylane niezwlocznie po tym, gdy beda dostepne w magazynie.

WAZNE:
W przypadku artykulów, które nie sa dostepne w magazynie, informacja o planowanej dostepnosci zawsze opiera sie na deklaracji dostawcy, ze we wskazanym dniu artykul zostanie dostarczony do naszego magazynu.

Jezeli zdarzy sie, ze dostawca - mimo zaplanowanej i potwierdzonej wczesniej dostawy - nie dostarczy nam artykulu i dostepnosc sie opóznia, natychmiast informujemy o tym klienta. Klient w kazdej chwili moze zdecydowac, czy chce:

  • oczekiwac na realizacje zamówienia w nowym, wskazanym terminie
  • wymienic niedostepny artykul na inny, dostepny w magazynie
  • usunac brakujacy artykul z zamówienia lub anulowac cale zamówienie i zazyczyc sobie zwrotu wplaconej kwoty

Jak moge zwrócic zamówione artykuly?

Masz 30 dni na zwrot towaru. Jezeli chcesz wymienic lub zwrócic zakupiony artykul, musisz w ciagu 30 dni wyslac oswiadczenie o rezygnacji z towaru na adres:

EMP Polska Obsluga Zwrotów
ul. Nastrojowa 25
52-200 Wysoka

E-mail: kontakt@emp-shop.pl

Czy ponosze koszty wysylki zwrotu?

Tak. To klient zobowiazany jest do wysylki zwracanego towaru na wlasny koszt. Artykuly, których nie mozna wyslac w paczce, zostana odebrane bezposrednio od klienta. Koszty zwrotu nie obciazaja klienta i sa refundowane przez EMP jezeli zwrot jest uzasadniony (np. uszkodzony artykul, blad w dostawie).

Co zrobic, gdy paczka dotarla uszkodzona?

Zawsze upewnij sie, ze paczka dotarla do Ciebie nieuszkodzona. Jezeli to niezbedne, otwórz ja w obecnosci kuriera. W zadnym wypadku nie akceptuj uszkodzonej przesylki.

Jezeli otrzymasz uszkodzony artykul w nienaruszonej paczce, prosimy skontaktuj sie z naszym Centrum Obslugi Klienta.